10.15.2008

lost, indecisive and love

Jag kommer in genom min dörr och i hallen ligger min labbrock som påminner mig att jag har labb i morgon. Under den ligger en gammal matlåda, vilket påminner mig att jag borde diska. Ser att lampan vid sängen är tänd, vilket påminner mig om att jag inte har något att läsa. Tittar hastigt på mobilen och påminner mig själv att detta inte var något jag räknat med.
Jag sätter mig här framför min dator och det påminner mig att spela Ten Storey Love Song, en gång till. Vilket i sin tur påminner mig om någon.

Pite vs Uppsala. 3-1

Nu, redan nu. Saknar jag. Undrar, och påminner mig om verkligheten.

1 kommentar:

Anonym sa...

3-1 till Pteå, sounds good. Men tycker att du ska flytta ditt heta ass till Zanzi en sväng...behöver dig hör med mig!Du ska ju plocka och könsbestämma sjöborrar med mig o min mossad agent...skynda skynda gumman saknar dig!!

Puss puss