10.30.2008

lines dissecting.love

hum, skrot. Vilket underbart höstväder. Tur att jag bara sitter inne med fördragna persienner, Vilket jag hade gjort oavsett väder. Att studera till apotekare, betyder helt klar att man under några veckor om året inte har något annat liv än en crackhora. Jag har choklad på mina byxor, det står en tom burk energidryck brevid datorn och berget med disk växer. Om nu crackhoror har choklad på byxorna vill jag lämna osagt. Jag dock inte så missnöjd med denna situation som pundare, jag kan under en vecka strunta i allt, ignorera mina korridorare och vänner, gå om kring med sur uppsyn och muttra könsord, och ingen kommer att hålla det emot mig. För här i studenternas stad är det helt normalt att försumma sig själv och andra när man tentapluggar. Ursäkten är redan skriven.

The Past And Pending med the Shins blir dagens låt men den har dock inget med narkotika-luder-känslan att göra.

Inga kommentarer: