10.01.2008

coincident with mine

Här sitter jag och äter cheesecake som Frida i min underbara korridor har gjort. Kombinerar nytta med nöje. Nyttan i detta fall är oklar, nöjet är och förblir osagt.

jaha, man skulle ha varit i Piteå ihelgen då. Nåja, man kan ju inte vara överallt samtidigt.
Julia, min goda vän från folkhögskolan (jag gick i för herrans många år sedan) kommer och vi kommer att riva saluhallen på fredag. Det är Dream Team, och för de som inte vet och inte vill veta vad det är så berättar jag det. Alla bra klubbar som spelar på nationer här i stan drar ihop sig och spelar på ett och samma ställe. Det utlovas några grymma moves den kvällen!

Kristian Anttila är i stan samtidigt, men som sagt man kan inte vara på alla ställen samtidigt.
Jag hade bara velat höra Benjamin och Jag. Det vore fint.

Det finns ingen dagens låt idag, inget för att beskriva allt just nu. Fy fan vad härligt. Livet är ju underbart. Man vet aldrig vad som kan hända. Lämnar allt åt nått jävla slags öde.

Så tack och hej då!

Inga kommentarer: