8.31.2008

screw you guys, i'm going home

Var på 1906 igår, det var verkligen trevligt, som alltid. En del av det trivsamma var nog oväntat men uppskattat, det var samtal jag har saknat. Det blev några goda drinkar under kvällen och kvällen höll högnivå. Hade dock svårt att fokusera på något. Lite sorligt med sista kvällen.

Nu är det hög tid att lämna staden och tacka för sig! Jag har sagt det förut och mycket, jag säger det igen. Världens bästa sommar, världens bästa stad och det bästa folket. Men även om tanken att jag skulle kunna stanna finns så är det skönt att lämna, jag avundas inte tristessen och mörkret som faller över staden under vintern. Det är ju skönt att någon klarar av det iallafall, så vi utflyttare har något fint att komma tillbaka till.

Ta hand om er och varandra, Piteå!

Inga kommentarer: