8.08.2008

i can run forever, dear.


Trams, trams, trams.. ja jävlar vad skit mina blogginlägg har levererat den senaste tiden. Nu ska det bli ändring på detta, skepp o'hoj.
Det finns viktiga saker i livet och det är jag jag jag jag. ok. Äh. Nä.
Kärlek till min vän J. för att hon är underbart. Kärlek till J. för att han är vacker. Kärlek till hela min familj för att dom briljerar. Kärlek till hunden Hässu Långben, just för hans långa ben. Kärlek till M. och D. för surströmmingen och allt trevligt sällskap. Vilken vecka det har varit, P. var ju här och vi gjorde norrlänska saker. Det var underbart att ha honom här, tur att vi bor tillsammans.
Har dammat av en gammal skiva. En riktig klassiker från 95. Radioheads skiva the Bends. Underbart. Jag och mitt sinne njuter.
Nu ska jag sluta springa runt i mitt huvud efter svar som jag inte kan få och koncentrerar mig på konstiga, ytliga, intressanta och roliga saker. Det jag gör bäst med andra ord.
Imorgon ska jag plocka blåbär och leka rally.

Dagens låt; (Nice Dream) med Radiohead då.

Hela detta inlägg är ju skit (igen). fuck.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hey you, jag älskar din blogg!! När kommer du till schtaaan? Puss/idis