3.19.2009

quantity

jag borde inte sitta och skriva så här sent (trött). Jag vet hur det går. Jag kommer att sitta här i en timme (patetiskt) för att jag inte kommit på något att skriva om (idiot). Sen kommer jag spendera en halvtimme på att hitta en bra bild (omöjligt). Vilket inte går därför att min dator är kaputt och jag sitter vid en lånad (ha). Jag har hemtenta, min första ( min sista), och eftersom att allt går så fint (ytligt) för mig så bestämmer sig min dator att dö (åter på min stuff-to-burn-list).

Annars så snurrar den mänskliga cirkusen på. Projekt av relationer, underhåll, musik, tillfredsställelse, egotippar, drömmar, konstellationer, närhet, komplikationer, återhållsamhet, kärlek, reduktioner, omorganisationer, konst, samtal, frustrationer, vänskap och varför inte lite utbyggnationer. Detta vill man ju inte missa. Projekt mänsklighet fortsätter.

Inga kommentarer: