11.17.2008

capacity for entertainment

Visst fan längtar man hem till Piteå. Snart är det jul. och då. Då kommer jag hem. (eller bort, för att komma hem. oklart) I mitt huvud så sitter folk där hemma och bara kryssar dagarna i almanackan, räknar ner till min ankomst. oh ja. så ligger det nog till. Det händer mycket bra saker i mitt huvud. I mitt huvud finns tex. en rad lösningar till olika världsliga problem, i mitt huvud återfinner man även sanningen, helt enkelt hur det ligger till med ditt o datt. Huvudet innehåller massa bra uppföljare till filmer som tyvärr inte fick någon uppföljare. Band återförenas för att spela en sista gång. osv. I mitt huvud är allt klart, helt till min egen fördel. Idiotin med detta är ju såklart att jag inte vill lämna min säng. Inne i en rätt tråkig period. En enda lång transportsträcka till jul, med uppehåll för små vardagliga under.

Hoppas på lite mer märkliga händelser. Det finns ju potential. Nu ökar kapaciteten.

Inga kommentarer: