7.17.2008

sorry


Vaknade idag. Hade då sovit tre timmar och kände mig lite småfull. Plockade ihop mig och min bror + sidekicken E. drog till havsbadet. Skulle sola och sova. Frös ihjäl istället. Tittade lite på beachvollyn. Helt meningslös och tråkig sport. bla bla bla. Tjejerna är avklädda och killarna påklädda. Ser ingen mening med detta och önskar att man skulle tänka om och tänka rätt.

Läste en bok istället.

Ibland (läs; nästan hela tiden) har jag lite av vad man kan kalla obsessive behaviour. Måste lite besatt älta, älta, älta. Fuck. Jag känner mig lite ledsen över resultatet. Anledning och resultat.
Men jag är helt klar med att det är korrekt.

Ska hämta bilen, lyssna på musik och fundera om Piteå verkligen är den stad den utger sig för att vara.

Fan, vad jag hatar bloggen.

ha.

Dagens låt; Tangled Up In Blue med Bob Dylan

Inga kommentarer: